Θύελλες μνήμης 🌹
- ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΙΩΜΟΣ

- 1 day ago
- 1 min read

Νέοι εμείς,οι δύο αντάμα
Ταίρι φρέσκο, ζήλιας η φουρνιά
Σαν ο καβαλιέρος με τη ντάμα
Στα,δίχτυα του έρωτα φονιά.
Μέναμε στο ακρινό τραπέζι
Λέγαμε σοφά λόγια λογικής
Πίναμε κρασί σαν πετιμέζι
Δικός μας ουρανός κι' όλη η γη.
Που να θυμάσαι τα ωραία γλέντια
Τότε που
χορεύαμε αγκαλιά
Έγιναν εφιάλτες, γίνανε ντέρτια,
Γίναν διαβατάρικα πουλιά.
Πήγα και πάλι σ' αυτό το στέκι
Βγήκαν αναμνήσεις και σπαραγμοί,
Άδεια η καρέκλα και το τραπέζι
Συντροφιά καρδιάς οι στεναγμοί.
Πείσμωσα είπα χορό να πιάσω
Ζάλη να θυμόμουν στη ζεμπεκιά,
Θύελλες μνήμης μ'εριξαν κάτω
Καημοί μου βάλανε τρικλοποδιά.
Λευτέρης Σιώμος 🌹




Comments